حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/06 شمسی | 2024/06/26 میلادی
کاراته‌کار فردیسی در گفتگو با «صبح فردیس»:

مدال طلای کاراته گرجستان را کسب کردم

مدال طلای کاراته گرجستان را کسب کردم

کاراته‌کار فردیسی گفت: در بین ۱۲ کشور در مسابقات بین‌المللی کاراته گرجستان در سال ۲۰۲۲ توانستم مدال طلای این مسابقات را به دست آورم.

یاسین علیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: از ۶ سالگی به طور جدی رشته کاراته را شروع کردم

قهرمان کاراته فردیسی ادامه داد: سال ۲۰۱۹ مدال برنز مسابقات نخجوان و ۲۰۲۲ مدال طلای مسابقات بین‌المللی کاراته گرجستان را از آن خود کردم.

وی افزود: مشوق اصلی من در رشته کاراته دختر عمه‌ام بوده، ‌ایشان زهرا علیزاده از قهرمانان آسیا است و من نیز از اینکه این رشته را انتخاب کردم، خوشحال هستم.

علیزاده تصریح کرد: در مسابقات ۲۰۱۹ نخجوان حدود ۲۰ کشور وجود داشتند که من توانستیم در میان آن‌ها مدال برنز را از آن کشور خودم کنم.

این قهرمان گفت: در بین ۱۲ کشور در مسابقات بین‌المللی کاراته گرجستان در سال ۲۰۲۲ توانستم مدال طلای این مسابقات را به دست آورم.

وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۲ به تیم ملی کاراته نوجوانان کشور دعوت شدم و در مسابقات کاراته تیم ملی که در تهران برگزار شد، شرکت کردم، سطح مسابقات عالی بود.

علیزاده افزود: نفر پنجم در مسابقات کاراته وان کشوری در وزن منحای ۵۲ کیلوگرم شدم، مسابقات کاراته وان به صورت کشوری و سالی سه دوره برگزار می‌شود و قهرمانان کاراته کشور در این مسابقات با همدیگر رقابت کرده و رنکینگ نفرات برتر در مسابقه مشخص می‌شود.

این قهرمان ورزشی بیان کرد: از ۶ سالگی تاکنون زیر نظر مربی خوبم مهدی تنها کار می‌کنم و هنوز هم‌ایشان مربی من هستند.

وی تأکید کرد: خانواده‌ام همیشه از من حمایت کردند و از همین جا از پدر و مادر، مربی و مسئولان هیئت کاراته تشکر می‌کنم که حامی و پشتیبان من بودند.

علیزاده در پایان اظهار داشت:‌امیدوارم که بتوانم در مسابقات ملی و بین‌المللی کاراته برای کشورم افتخار کسب کنم و همیشه در این ورزش قهرمان بمانم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از