حالت تاریک
  • شنبه, 1403/04/09 شمسی | 2024/06/29 میلادی

چالش‌های پیش روی سرمربی اسپانیایی برای هدایت سرخپوشان

چالش‌های پیش روی سرمربی اسپانیایی برای هدایت سرخپوشان

خوان کارلوس گاردیو سرمربی اسپانیایی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس با چالش‌هایی مواجه است.

گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ باشگاه پرسپولیس بعد از کش و قوس‌های فراوان توانست  با خوان کارلوس گاردیو سرمربی اسپانیایی به توافق نهایی برسد و  قراردادی را  با این مربی برای هدایت تیم خود منعقد کند.

خوان کارلوس گاردیو سرمربی اسپانیایی که چندین قهرمانی در جام باشگاه‌های آفریقا دارد و در تیم‌های عربی همانند الاتفاق عربستان و العین امارات مربیگری کرده است، به خوبی از فوتبال آسیا شناخت دارد و همین موضوع می‌تواند به او در پرسپولیس کمک کند.  

البته گاردیو  باید بداند که تیم پرسپولیس هواداران بی شماری دارد و آنها توقع قهرمانی از تیم خود دارند و اگر این مربی نتواند انتظار طرفداران پرسپولیس را برآورده کند در آن صورت با واکنش بدی مواجه می‌شود.  

علاوه بر این، گاردیو تیم قهرمان را در اختیار گرفته است و باید این تیم را طوری ببندد تا فصل آینده هم جزو مدعیان قهرمانی باشد و از قهرمانی اش دفاع کند.  

همچنین تیم پرسپولیس در سال‌های گذشته توانسته بود شاکله اصلی خود را حفظ کند و همین موضوع باعث شد که این تیم چندین سال در لیگ برتر فوتبال قهرمانی کسب کند.  

یک مربی برای موفقیت در یک تیم به ابزار نیاز دارد تا بتواند تیمش را در حد قهرمانی وارد مسابقات لیگ برتر فوتبال کند. در حال حاضر خبر‌های خوبی از نقل و انتقالات پرسپولیس شنیده نمی‌شود و  گفته می‌شود که علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر با تراکتوری‌ها به توافق رسیدند و اگر این بازیکنان کلیدی از پرسپولیس جدا شوند در آن صورت سرخپوشان باید بازیکنانی جایگزین نفرات کلیدی خود کنند که بتوانند به خوبی جای خالی آنها را پر کنند.  

به هر حال انتخاب سرمربی اولویت مدیران پرسپولیس بود که آنها توانستند گاردیو سرمربی اسپانیایی را به خدمت بگیرند و باید هر چه سریعتر تکلیف بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را مشخص کنند تا بهانه‌ای دست گاردیو ندهند که او به خاطر نداشتن بازیکن نتواند تیم پرسپولیس را به موفقیت برساند.  

البته گاردیو در۵ سال اخیر سرمربیگری اش کارنامه درخشانی نداشته  و هر تیمی بوده بعد از مدتی اخراج شده است. به هر حال باید دید او می تواند خودش را با شرایط فوتبال ایران وفق بدهد یا نه! 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از