حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
نماینده ولی‌فقیه سپاه فردیس به «صبح فردیس» گفت:

رمز ماندگاری نظام مکتب امام راحل (ره) است

رمز ماندگاری نظام مکتب امام راحل (ره) است

نماینده ولی‌فقیه سپاه فردیس گفت: امروز ایران عزت، اقتدار، جایگاه حقیقی خود را مدیون امام راحل (ره) است زیرا مسیر حکومت امام خمینی (ره) قطعاً به ظهور ختم می‌شود.

محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای و خدمت عموم مردم دریادل شهرستان فردیس تسلیت عرض می‌کنم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس ادامه داد: به عقیده من رمز ماندگاری امام خمینی (ره) و مکتب‌ ایشان، در درجه اول اخلاصی بود که دوست و دشمن به آن اذعان داشتند که به جز خداوند قدرتی را نمی‌دیدند.

وی افزود: و با توجه به آیه شریفه؛ إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسۡتَقَٰمُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیۡهِمُ ٱلۡمَلَـٰٓئِكَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحۡزَنُواْ وَأَبۡشِرُواْ بِٱلۡجَنَّةِ ٱلَّتِی كُنتُمۡ تُوعَدُونَ: در راه انقلاب از هیچ قدرتی واهمه‌ای نداشتند و اصلاً ترس به دل خود راه نمی‌دادند چرا که همه کاره را خداوند می‌دانستند.

رجبی تصریح کرد: با توجه به آیه شریفه « وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا» توانستند بین مردم اتحاد ایجاد کرده و انقلابی کنند که بعد از چهل و‌اندی سال در زمان مقام معظم رهبری قدرتی ایجاد کردند که این انقلاب پشتیبان تمام مظلومان عالم شده و زمینه ظهور امام زمان (عج) را مهیا خواهند کرد که ما هم جز زمینه‌سازان ظهور باشیم.

این مسئول گفت: امروز ایران عزت، اقتدار، جایگاه حقیقی خود را مدیون امام راحل (ره) است زیرا مسیر حکومت امام خمینی (ره) قطعاً به ظهور ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه سیل عظیم عاشقانه روح‌الله در حرم مطهر نشان از عشق و اراده ملت به راه امام است، ادامه داد: دشمنان نظام شبانه‌روز تلاش می‌کنند که بین ملت ایران تفرقه بیندازند اما اتحاد و همدلی ما باعث شده که امروز گفتمان اسلامی در دنیا رقم بخورد.

رجبی افزود: امروز ایران به مهمترین محور مقاومت در دنیا تبدیل شده و مردم جهان به غیرقابل اعتمادبودن مستکبران دنیا یعنی اسرائیل و اروپا پی بردند و تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا مهر تأییدی بر این ادعاست.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات پیشرو بسیار اهمیت دارد و حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو مؤلفه مهم این رویداد مهم سیاسی است و‌ امیدواریم فردی سکاندار این سمت شود که راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

الهه ملاحسینی - صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از