حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
مدرس دانشگاه در گفتگو با «صبح فردیس»:

دشمن از ادامه راه شهید رئیسی هراس دارد

دشمن از ادامه راه شهید رئیسی هراس دارد

مدرس دانشگاه با تأکید بر اینکه دشمن از ادامه راه شهید رئیسی هراس دارد، گفت: این رسالت بر عهده رئیس جمهور آینده است که ریل‌گذاری دقیقی در مسیر انجام داده و راه شهید را مستدام و برقرار کند تا ایران به قله برسد.

حمید امراللهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: انتخابات نمایش قدرت نظام در حمایت از جمهوریت و اسلامیت در دنیا و مهر تأیید آری به کشور است.

مدرس دانشگاه ادامه داد: در طول ۴۶ سال از انقلاب اسلامی دشمن نتوانست خدشه‌ای به ایران وارد کند و اگر آزادی بیان به معنی واقعی در دنیا وجود داشت، مردم دنیا قطعاً به گفتمان اسلامی آری می‌گفتند.

وی افزود: ایران معادلات رژیم صهیونیستی را برهم زد و عملیات «وعده صادق» ضربه‌شصت اقتدار جمهوری اسلامی در پاسخ به اسرائیل بود.

امراللهی تصریح کرد: در دولت شهید رئیسی به اقتداری در دنیا رسیدیم که اسرائیل و آمریکا به نابودی نزدیک شدند و این دستاورد دولت سیزدهم است زیرا هرجا اقتدار و‌ ایستادگی کردیم، پیروز شدیم و هرگاه واداده غرب شدیم، شکست خوردیم.

مدرس دانشگاه با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو تشکر از خدمات شایسته دولت شهید رئیسی است، گفت: باید همه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا با حضور خود ثابت کنند، ملت قدردان زحمات شهدای خدمت هستند و تا آخرین نفس راه این عزیزان را ادامه می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن از ادامه راه شهید رئیسی هراس دارد، ادامه داد: این رسالت بر عهده رئیس‌جمهور آینده است که ریل‌گذاری دقیقی در مسیر انجام داده و راه شهید را مستدام و برقرار کند تا ایران به قله برسد.

امراللهی افزود: دشمن از روز شهادت شهید رئیسی نگران انتخابات ایران است و در همین جا نقش مردم برجسته‌تر می‌شود تا با حضور خود و انتخاب اصلح سیلی محکمی بر دهان مستکبران عالم بزنند.

مدرس دانشگاه بیان کرد: همه اقشار مردم در انتخابات پیش‌رو وظیفه دارند و باید هرکس در حد توان افراد را به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کند زیرا انتخاب شایسته بسیار مهم است و اگر رئیس‌جمهور آینده با حداکثر آراء بر منصب ریاست بنشیند نیز بیش از پیش اهمیت دارد.

وی در پایان اظهار داشت: اساتید دانشگاه به عنوان فرماندهان جنگ نرم باید در روز انتخابات با دانشجویان خود در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند زیرا چشم دشمن به این نسل بوده و حضور آن‌ها جلوه تماشایی انتخابات ریاست‌جمهوری است.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از