حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
معاون امور زیربنایی شهرداری فردیس خبر داد:

توزیع ۴۹۰۰ تن آسفالت در معابر سطح شهر

توزیع ۴۹۰۰ تن آسفالت در معابر سطح شهر

معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از توزیع حدود ۴۹۰۰ تن آسفالت در معابر سطح شهر در طول مرداد ماه خبر داد.

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ در خصوص این خبر اظهار کرد: احداث و بهسازی معابر سطح شهر با هدف روان سازی ترافیک، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، اصلاح ساختار شهری و ارتقای سطح کیفی معابر شهر از جمله وظایف شهرداری است که با اولویت معابر جدیدالحداث و معابر فرسوده به صورت مستمر اجرا می شود.

وی افزود: در راستای بهبود و ساماندهی معابر در مردادماه گذشته حدود ۴۹۰۰ تن آسفالت در معابر سطح شهر توزیع شده است که از این میزان ۴۴۳۲ تن آسفالت به صورت مکانیزه اجراشده و طی چندین مرحله و در مناطق مختلف ۴۴۲ تن آسفالت به جهت لکه گیری معابر به کار رفته است.

معاون عمران شهردار فردیس با اشاره به قدمت و فرسودگی آسفالت برخی از معابر شهر فردیس، گفت: در دو سال و نیم گذشته تلاش کرده ایم با اولویت معابر اصلی و پرتردد، نسبت به تراش و روکش و بهسازی معابر فرسوده سطح شهر اقدام کنیم.

وی در ادامه از اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان ۴۶ بلوار شهدا خبر داد و افزود: در روزهای اخیر اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان ۴۶ به طول ۳۰۰ متر و مساحت ۳ هزارمتر مربع آغاز  شد و به اتمام رسید.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از