حالت تاریک
  • شنبه, 1403/04/09 شمسی | 2024/06/29 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه به «صبح‌فردیس» گفت:

انتخابات نمایش اقتدار نظام است

انتخابات نمایش اقتدار نظام است

عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: انتخابات نمایش اقتدار نظام است و ۸ تیرماه برگ زرین دیگری در تاریخ ایران رقم خواهد خورد.

سیدمهدی رزکانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: انتخابات نمایش اقتدار نظام است و ۸ تیرماه برگ زرین دیگری در تاریخ ایران رقم خواهد خورد.

مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور کرج ادامه داد: اخلاق‌مداری مهمترین رکن در انتخابات است و کاندیدایی پیروز میدان کسی بوده که در این چارچوب حرکت کند.

وی افزود: شهید رئیسی در دولت مردم تمام تلاش خود را انجام داد تا عزت کشور را حفظ کند و به فضل الهی به فرموده مقام معظم رهبری در این دولت به قله نزدیک شدیم.

رزکانی تصریح کرد: انتخابات پیش‌رو بسیار مهم است زیرا به فرموده رهبری بدرقه تشییع شهدای خدمت است و رئیس‌جمهور آینده باید راه شهید رئیسی را ادامه دارد و پروژه‌ها و اقدامات نیمه تمام دولت سیزدهم را به سرانجام برساند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات نمایش قدرت نظام است، گفت: همه اقشار جامعه در انتخابات نقش دارند و همه باید برای حضور حداکثری تلاش کنیم و خانه به خانه، کوچه به کوچه، خانواده به خانواده مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم و دهه ولایت بهترین فرصت برای این فریضه الهی است.

وی ادامه داد: نتیجه انتخاب برتر را در دولت شهید رئیسی دیدیم، بنابراین باید در کنار حضور حداکثری فردی را که شایسته این سمت و ادامه دهنده راه شهید رئیسی است، انتخاب کنیم تا هرچه زودتر به قله برسیم و ادامه این مسیر به حکومت مهدوی و ظهور عصر حجت (عج) ختم خواهد شد.

رزکانی در پایان اظهار داشت: تمرکز دشمن بر روی جوانان است تا با سلاح جنگ روایت‌ها ابتدا در آن‌ها بذر ناامیدی بکارد و سپس مانع حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رأی شود، بنابراین ابزار ما برای حضور حداکثری جوانان جهاد تبیین است زیرا دستاورد‌های نظام بی‌نظیر بوده و ضمن‌امیدآفرینی حضور حداکثری را رقم خواهد زد.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از