حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/10 شمسی | 2024/06/30 میلادی
دبیر شورای فردیس به «صبح‌فردیس» گفت:

حضور باشکوه در انتخابات یعنی دموکراسی

حضور باشکوه در انتخابات یعنی دموکراسی

دبیر شورای فردیس گفت: انتخابات به تعبیری لیلةالقدر نظام است و مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات دموکراسی را با رأی خود رقم می‌زنند.

ملیحه اکبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: دهه امامت و ولایت را خدمت ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و بر هر مسلمانی واجب است که ولایت فقیه را به عنوان ولی و امام خود در نظر بگیرد.

دبیر شورای شهر فردیس ادامه داد: ایام بسیار حساس انتخابات را داریم و به تعبیری لیلةالقدر نظام است و مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات دموکراسی را با رأی خود رقم می‌زنند.

وی افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی از نظام حمایت می‌کنند و بار دیگر به امام خمینی (ره) و آرمان‌های نظام و انقلاب «آری» می‌گویند.

اکبری تصریح کرد:‌ امیدواریم فردی را برای سکانداری ریاست‌جمهوری انتخاب کنیم که شاخصه‌های فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری را داشته باشد.

عضو شورای شهر فردیس گفت: ما در این دور انتخابات، فردی را برای ریاست‌جمهوری انتخاب می‌کنیم که باید جایگزین شهید خدمت شود، کسی که می‌توانست به راحتی در ساختمان ریاست‌جمهوری بنشیند و بر امور نظارت کند اما شبانه‌روز در سرما و گرما بدون در نظر گرفتن خطرات پای کار نظام و انقلاب بود و در حین خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در دوران ریاست خود بسیار قضاوت شد و تهمت شنید، اما برای تمامی مدیران یک الگوی موفق در مدیریت بود که در واقع بدون توجه به حاشیه‌ها و حرف‌های دلسردکننده می‌توان آنقدر کار کرد که در حین خدمت شهید شد.

اکبری افزود: برای شهید رئیسی و همراهانش آرزوی علو درجات را داریم و‌ امیدواریم انتخابی داشته باشیم که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد و پرچمی که‌ وی در راه اعتلای پرچم پرافتخار کشورمان ایران بالا برد را رئیس‌جمهور آینده بتواند همان مسیر را در عرصه ملی، بین‌المللی و خدمت‌رسانی به مردم ادامه دهد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: ان‌شاءالله که بتوانیم شاهد تشکیل دولتی مؤمن، منسجم و قوی باشیم؛ دولت شهید رئیسی نشان داد که در اوج تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان و معاندان این نظام می‌توان سربلند و پرافتخار کار کرد و کشور را به سمت قله‌های پیشرفت سوق داد و‌ امیدواریم دولت آینده همان مسائل را در دستور کار خود قرار دهد و شاهد انتخابات پرشور و برکتی باشیم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از