حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
مربی ورزشی در گفتگو با «صبح‌فردیس» گفت

ارتقای زیرساخت‌های ورزشی فردیس در دولت سیزدهم

ارتقای زیرساخت‌های ورزشی فردیس در دولت سیزدهم

مربی ورزشی گفت: دولت سیزدهم در راستانی ارتقای زیرساخت‌های ورزشی کارنامه درخشانی دارد و ما قدردان زحمات این دولت هستیم.

مهدی جمالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: زمین چمن مصنوعی شهدای فردیس و استخر شهید کلهر دو طرح عمرانی برای افزایش سرانه ورزشی در شهرستان بود که روز گذشته با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد.

مربی، داور و کارشناس ورزش ادامه داد: سرانه‌های ورزشی فردیس متناسب با رشد جمعیت این شهرستان نیست، اقداماتی از سوی مسئولین صورت گرفته اما کافی نیست و نیازمند تلاش‌های مضاعفی است.

وی افزود: امروز فردیس در اکثر رشته‌های ورزشی صاحب سبک و قهرمان ملی و بین‌المللی دارد و این مهم ظرفیت بزرگی است و می‌طلبد که زیرساخت‌های شهرستان متناسب با افزایش قهرمانی‌ها افزایش یابد.

جمالی تصریح کرد: دولت سیزدهم در راستانی ارتقای زیرساخت‌های ورزشی کارنامه درخشانی دارد و ما قدردان زحمات این دولت هستیم و‌امیدواریم رئیس‌جمهور آینده راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

این کارشناس گفت: فردیس در زمینه ورزش‌های رزمی کارنامه درخشانی دارد و می‌تواند پایتخت ورزش‎‌های رزمی در البرز شود.

وی ادامه داد: تراکم جمعیت در فردیس بالا است و باید در راستای عدالت اجتماعی، سرانه‌ها را در همه حوزه‌ها افزایش دهیم تا شاهد افزایش روزافزون افتخارات در شهرستان باشیم.

جمالی افزود: قهرمانان ورزشی نیازمند حمایت بیشتری هستند زیرا اگر نادیده گرفته شوند، به فکر مهاجرت می‌‍افتند.

این کارشناس در پایان اظهار داشت: با هم‌افزایی مسئولین شهری می‌توان شاهد رشد زیرساخت‌ها در تمامی حوزه‌ها باشیم و وحدت رمز ماندگاری انقلاب بعد از ۴۵ سالگی است.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از