حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
قهرمان کشتی فردیسی در گفتگو با «صبح‌فردیس»؛

فردیس در ورزش‌های رزمی حرف برای گفتن دارد

فردیس در ورزش‌های رزمی حرف برای گفتن دارد

قهرمان کشتی فردیسی گفت: شهرستان فردیس قهرمانان زیادی در رشته کشتی دارد که برخی از آن‌ها صاحب سبک هستند و این یک ظرفیت و پتانسیل در شهرستان است.


سیوان مهربانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: من در مسابقات بین‌المللی جام صفوی که در اردبیل برگزار شد، نائب قهرمان شدم.

قهرمان فردیسی ادامه داد: در این مسابقات سه کشور ارمنستان، قزاقزستان و عراق حضور داشتند و من در وزن ۵۵ کلیوگرم در این مسابقات شرکت و موفق به کسب رتبه دوم و نائب قهرمانی شدم.

وی افزود: من در مسابقات مختلفی شرکت کردم و تاکنون مدال‌های رنگارنگی در مسابقات ملی و بین‌المللی کسب کردم.

مهربانی تصریح کرد: مسئولین شهرستان فردیس از قهرمانان کشتی حمایت بیشتری انجام دهند تا ما برای ادامه مسیر انگیزه بیشتری داشته باشیم.

این قهرمان فردیسی گفت: مردم فردیس قهرمانان شهرستان را نمی‌شناسند و خیلی خوب است که بخشی از بیلبورد‌های سطح شهر به معرفی قهرمانان ورزشی رشته‌های مختلف اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز استقبال از رشته‌های رزمی زیاد است و شهرستان فردیس قهرمانان زیادی در رشته کشتی دارد که برخی از آن‌ها صاحب سبک هستند و این یک ظرفیت و پتانسیل در شهرستان است.

مهربانی با بیان اینکه خانواده بهترین مشوق من در مسیر قهرمانی بودند، افزود: حمایت‌های خانواده و مربی من در مسیر قهرمانی به من انگیزه داد و توانستم مدال‌های رنگارنگی را در این رشته به دست آورم.

این قهرمان با اشاره به اینکه به هم‌‍سن و سالان خود توصیه می‌کنم که شکست را پلی برای پیشرفت بدانند، گفت: اگر هر قهرمانی که شکست می‌خورد ناامید شود، قهرمانی برای همیشه از این بین می‌رود، در مسیر شکست مهم‌ترین مؤلفه تلاش مضاعف و‌ایمان به هدف است.

وی در پایان اظهار داشت: ورزش‌های رزمی در بین سایر رشته‌ها کمتر دیده می‌شود، در صورتی که در فردیس و استان البرز قهرمانان زیادی دارد و باید حمایت بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم ایران کوچک را به پایتخت ورزش‌های رزمی تبدیل کنیم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از