حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/08 شمسی | 2024/06/28 میلادی
مسئول برگزاری کاروان در گفتگو با «صبح فردیس»:

کاروان از فردیس تا حرم مطهر حرکت کرد

کاروان از فردیس تا حرم مطهر حرکت کرد

مسئول برگزاری کاروان گفت: کاروان پیاده‌روی از فردیس تا حر مطهر ۲۰۰ نفره می‌باشد اما به دلیل وجود امتحانات و اشتغال، در مسیر نیز افرادی به کاروان ما اضافه می‌شوند

حاج اسدالله ثمری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) ما بر مبنای سال‌های گذشته که کاروانی حرکت می‌کردیم، امسال هم کاروان پیاده‌روی میثاق و ولایت را از شهرستان فردیس به سمت حرم امام آغاز کرده‌ایم.

مسئول برگزاری کاروان پیاده‌روی عاشقانه روح‌الله ادامه داد: هدف ما از این کاروان رساندن پیام انقلاب امام به مردم و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها، بکسبه که در بین راه ما را می‌بینند و کسانی که از کنار ما عبور می‌کنند، این است که فراموش نکنند این انقلاب و نظام و حکومت همه و همه در اثر زحمات شبانه‌روزی امام راحل (ره) است.

وی افزود: امام خمینی (ره) معمار و پایه‌گذار این نظام است، نباید راه، هدف، پیام ودستورات او فراموش شود و برای مردم سرمشق شود. این پیام که از ۴۵ سال پیش شروع شده و در جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شده است و امروز ما در ۳۵امین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار هستیم، این پیام به دنیا صادر شده یعنی امروز ما می‌بینیم که دانشجویان دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی به پیام مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند و پاسخ نامه‌هایی رهبر را دادند را با لبیک و حضور در تجمعات اعتراضی می‌‎دهند.

ثمری تصریح کرد: بنابر ین ما باید همه دست به دست هم دهیم و پیام انقلاب را پررونق‌تر، محکم‌تر، شفاف‌تر و با صدای بلندتر فریاد بزنیم.

این مسئول گفت: آن روزی که همه دنیا پیام انقلاب ما را بشنوند و همه دنیا به صف انقلابیون ما ملحق شوند، ظهور یوسف زهرا (س) در آن روز محقق می‌‎شود و حضرت حجت (عج) آن روز ظهور می‌کنند و ما صبح ظهور را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان اظهار داشت: کاروان ما ۲۰۰ نفره می‌باشد اما به دلیل وجود امتحانات و اشتغال، در مسیر نیز افرادی به کاروان ما اضافه می‌شوند و آمار کامل ما در شب است که به ۱۰ کیلومتری حرم می‌رسیم و صبح روز بعد به صورت کاروان کامل به جمع عاشقانه روح‌الله محلق می‌شویم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از