حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/07 شمسی | 2024/06/27 میلادی
مدرس دانشگاه به «صبح‌فردیس» گفت:

نتیجه انتخاب اصلح در دولت سیزدهم

نتیجه انتخاب اصلح در دولت سیزدهم

مدرس دانشگاه گفت: شهید رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت و با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری به دنیا ثابت کرد که می‌توان در اوج تحریم و تورم به شکوفایی و پیشرفت رسید.

محمدحسن مظاهری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا رئیس‌جمهور جدید قرار است جای شهید رئیسی منصب سکان کشور را در دست گیرد.

مدرس دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور کرج ادامه داد: مردم ایران همیشه ثابت کردند که در بزنگاه‌ها در میدان حضور فعالی دارند و انتخابات نیز مهمترین صحنه برای حضور سیاسی مردم است.

وی افزود: دشمن از روز شهادت شهیدرئیسی تلاش کرد که دستاورد‌ها و اقدامات این شهید والامقام را کمرنگ کند تا مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کند.

مظاهری تصریح کرد: دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلف اقدامات شایسته‌ای انجام داد و در زمانی سکان هدایت کشور را در دست گرفت که دولت دوازدهم دلباخته غرب بود و کشور دچار وادادگی شده بود.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه شهید رئیسی، دولت در آستانه ورشکستگی دوازدهم را به اقتدار و‌ایستادگی ایران در دولت سیزدهم رساند، گفت: اقدامات دولت شهید رئیسی بر هیچ کس پوشیده نیست، اما باید برای جوانان دستاورد‌های این دولت تبیین شود تا مردم متوجه انتخاب خوب شوند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم تمامی پرو‌ژه‌های نیمه تمام دولت‌های قبلی را به بهره‌برداری رساند و همچنین احیای کارخانه‌های راکد دستاورد مهمی در حوزه تولید و اشتغالزایی جوانان بود.

مظاهری با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم واداده غرب نبود و تمام ظرفیت خود را در داخل گذاشت، افزود: شهید رئیسی شرط تعامل با غرب را حفظ عزت، ‌ایستادگی و اقتدار ایران میدانست و چون غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و اروپا بر وی ثابت شده بود، تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد مذاکره نگذاشت.

مدرس دانشگاه بیان کرد: مدرسان دانشگاه به عنوان فرماندهان جنگ نرم باید در دانشگاه‌ها جهاد تبیین کنند تا جوانان بتوانند با انتخاب اصلح آینده کشور را بسازند.

وی با تأکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری حضور باشکوه در انتخابات بدرقه تشییع شهدای خدمت است، گفت: تشییع باشکوه شهدای خدمت در سراسر کشور موجی از وحدت را نشان داد و مردم قدردان خادمان انقلاب هستند، بودند و خواهند بود.

مظاهری با اشاره به اینکه تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها شروع شده، مردم باید با دقت تمامی برنامه‌ها را ببینند و بررسی کنند و فردی را انتخاب کنند که بتواند راه شهدای خدمت را ادامه دهد، ادامه داد: شهید رئیسی شب و روز برای خدمت به مردم نمی‌شناخت و با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری به دنیا ثابت کرد که می‌توان در اوج تحریم و تورم به شکوفایی و پیشرفت رسید.

وی در پایان اظهار داشت: انتخاب رئیس جمهور اصلح بسیار مهم است زیرا اگر قلب‌ایشان برای مردم بتپد، قطعاً پیشرفت و آبادانی را برای ایران رقم خواهد زد.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از