حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/08 شمسی | 2024/06/28 میلادی
«صبح فردیس» گزارش می‌دهد؛

عشق به امام‌خمینی‌(ره) و پیاده‌روی زائران فردیسی

عشق به امام‌خمینی‌(ره) و پیاده‌روی زائران فردیسی

اولین کاروان پیاده‌روی عاشقان روح‌الله از شهرستان فردیس به سمت مرقد امام خمینی (ره) از ساعت ۸ صبح امروز (یکشنبه) ۱۳ خردادماه به راه افتاد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ اولین کاروان پیاده‌روی عاشقان روح‌الله از شهرستان فردیس به سمت مرقد امام خمینی (ره) از ساعت ۸ صبح امروز (یکشنبه) ۱۳ خردادماه به راه افتاد.

این کاروان با عنوان «میثاق با ولایت شهرستان فردیس »، مسیر شهرستان فردیس تا مرقد مطهر امام را در مدت ۲ روز به صورت پیاده طی می‌کنند.

خبرنگار ما به جمع کاروان پیاده‌روی پیوست و حس و حال عاشقان روح‌الله را در مسیر حرم امام خمینی (ره) جویا شد.

عشق به امام‌خمینی‌(ره) و پیاده‌روی زائران فردیسی

به عشق امام خمینی (ره) در پیاده‌روی شرکت کردم

محمدحسین زارعی، یکی از عاشقان روح‌الله در مسیر پیاده‌روی گفت: با اینکه دیشب تا دیروقت سرکار بودم، اما به نیت شهدا در مسیر پیاده‌روی مرقد امام از شهرستان فردیس تا حرم مطهر گام گذاشتم.

وی ادامه داد: امروز اقتدار و پیشرفت نظام را مدیون امام خمینی (ره) هستیم و به بزرگترین قدرت منطقه‌ای در دنیا تبدیل شدیم.

زارعی افزود: دستاورد‌های امروز ایران قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و اگر نظام به بزرگترین قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است، مدیون معمار کبیر انقلاب یعنی امام راحل (ره) هستیم.

این زائر در پایان اظهار داشت: خوش حال هستیم که مسیر شهرستان فردیس تا حرم مطهر را پیاده سیر می‌کنیم و خستگی در این مسیر معنایی نداشته و فقط عشق، همدلی و اتحاد دیده می‌شود.

 

عشق به امام‌خمینی‌(ره) و پیاده‌روی زائران فردیسی

امنیت واقتدار نظام را مدیون امام راحل (ره) است

علی اکبر حسنی، یکی دیگر از عاشقان روح‌الله در مسیر پیاده‌روی گفت: مسیر پیاده روی شهرستان فردیس تا حرم مطهر بیشتر برای من مثل مسیر پیاده‌روی اربعین می‌ماند،

وی ادامه داد:‌امیدواریم در این مسیر که قرار گرفتیم، امام راحل (ره) و شهدا به ما نظر کرده و بتوانیم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.

حسنی افزود: اگر امروز به بزرگترین قدرت در منطقه خاورمیانه تبدیل شدیم، مدیون امام راحل (ره) هستیم و مقام معظم رهبری نیز امتداددهنده این راه هستند.

این زائر تصریح کرد: در مراسم تشیع شهید جمهور بیش از ۶۰ تا ۷۰ کشور برای عرض تسلیت به ایران آمدند و تماس‌های تلفنی بسیار زیادی از ملل مختلف برای عرض تسلیت به ایران شد و این نشان از اقتدار نظام است.

وی گفت: این چند وقت که ما رئیس جمهور نداریم، با این حال شاهد این هستیم که با رهبری شایسته مقام معظم رهبری کشور مدیریت شده و همچنان پروژه‌های مختلفی در سطح کشور افتتاح می‌شود.

حسنی ادامه داد: دیگر هیچ کشوری نمی‌تواند منکر اقتدار، امنیت و استقامت ایران شود و ما این مهم را مدیون امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: مسئولان فرهنگی باید بیش از پیش داخل میدان باشند، زیرا جنگ فرهنگی دشمن جدی است و اگر خودشان وسط میدان نباشند، ضربه می‌خوریم.

عشق به امام‌خمینی‌(ره) و پیاده‌روی زائران فردیسی

امتداد راه امام خمینی (ره) به ظهور ختم می‌شود

محمدمهدی کاکاوند، یکی از شاعران شهرستان فردیس، یکی دیگر از عاشقان روح‌الله در مسیر پیاده‌روی گفت: الحمدلله راه امام و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) همیشه پایدار و زنده است و امروز نیز به وسیله مقام معظم رهبری این راه پرقدرت ادامه دارد.

وی ادامه داد: ما امروز به عشق ولی امر مسلمین پا در مسیر پیاده‌روی شهرستان فردیس تا حرم مطهر گذاشتیم.

کاکاوند افزود: این مسیر خستگی‌ناپذیر است زیرا دقیقاً مثل مسیر پیاده‌روی اربعین سراسر عشق می‌باشد.

کاکاوند در پایان اظهار داشت: سخنان خود را با این شعر به پایان می‌‎رسانم.
یاران دعا کنید ما محتاج یاوریم
شکر خدا عقیده با هم برابر هستیم
چیزی به استقبال از دلبر نمانده است
چون پیرو راه امام و خط رهبریم

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از