حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
سرپرست اداره املاک شهرداری فردیس:

بازگشایی معابر مهمترین اولویت‌ در حوزه املاکِ فردیس

بازگشایی معابر مهمترین اولویت‌ در حوزه املاکِ فردیس

سرپرست اداره املاک و مستقلات شهرداری فردیس گفت: رفع معارضان در بلوار بهاران غربی، بلوار نیایش و آرامستان فردیس وپیگیری موضوع انتزاع مهمترین اولویت ها در این حوزه است.

حمید امامی با بیان اینکه در سال گذشته بخش عمده ای از اولویت های مدیریت شهری در  بخش تملکات محقق شده است، اظهار کرد: بازگشایی بلوار بهاران غربی از جمله اولویت هاست که فاز اول آن در حدفاصل بلوار شهدا و بلوار امام رضا، تمامی معارضان تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد از فاز دوم تملکات بلوار بهاران غربی حدفاصل  بلوار امام رضا تا قریشی  هم سال گذشته تعیین تکلیف شده و عملیات عمرانی آن انجام می شود. همچنین امسال رفع معارضان  حدفاصل بلوار قریشی تا بلوار  امام خمینی در دستور کار است.‌

امامی بازگشایی بلوار شهید تهرانی مقدم  را از جمله اولویت های شهرداری فردیس در سال ۱۴۰۳ برشمرد و گفت: بخشی از  معارضان این بلوار از حدفاصل گلستان ۱۲ تا بلوار اسکویی در سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف شد و بخشی از  تملکات آن مربوط به املاک قولنامه‌ای‌ است که در حال پیگیری آن  هستیم.‌

وی در خصوص آرامستان فردیس بیان کرد: تملکات آرامستان فردیس اولویت بندی شده و انجام فاز اول آن در دستور کار است.

سرپرست اداره املاک  و مستغلات شهرداری فردیس گفت: وجود یک کارخانه در مسیر بلوار نیایش مانع از  بهره برداری شده که  امسال رفع معارض و بازگشایی  معبر با جدیت پیگیری می‌شود.

وی همچنین پیگیری موضوع انتزاع را  یکی از مهمترین اولویت های  مدیریت شهری فردیس دانست و افزود: در حوزه انتزاع  اقدامات مفیدی انجام شده و در حال رسیدن به نقطه مشترک با شهرداری کرج هستیم.   امیدواریم  پس از ۷ سال  این  موضوع به سرانجام برسد و اموال و املاک فردیس تعیین تکلیف شود.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از