حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
یادداشت اختصاصی «صبح‌فردیس»؛

آغاز فصل آموختن با طعم شیرین لقمه‌های مادرانه

آغاز فصل آموختن با طعم شیرین لقمه‌های مادرانه

حنانه جوراستی، فعال رسانه طی یادداشتی نوشت: با شنیدن نام مدرسه طعم شیرین لقمه‌های مادرانه و تلاش برای تمام شدن تکلیف‌های داده شده توسط معلم و شیطنت‌های سرکلاس روح انسان را لمس می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حنانه جوراستی، فعال رسانه طی یادداشتی نوشت: با آغاز فصل پاییز و سرد شدن هوا زنگ شروع مدارس به صدا در آمده است.

دانش‌آموزان از سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم هرکدام به نوعی و با انگیزه‌های متفاوتی وارد مدرسه می‌شوند.

با شنیدن نام مدرسه طعم شیرین لقمه‌های مادرانه و تلاش برای تمام شدن تکلیف‌های داده شده توسط معلم و شیطنت‌های سرکلاس روح انسان را لمس می‌کند.

حس ناب اولین دوست در مدرسه توسط کلاس اولی‌ها تا گرفتن سیکل و تمام شدن متوسطه اول و جشن فارغ التحصیلی و ورود به دانشگاه در متوسطه دوم وجود انسان را احاطه می‌کند.

دانش‌آموزان ابتدایی که هرروز با دغدغه نوشتن تکلیف و لقمه‌های رنگارنگ مادرانه به مدرسه روند و دانش‌آموزان متوسطه اول که در مسیر تلاش برای انتخاب مسیر درست برای تعیین رشته می‌کوشند.

و دانش‌آموزان متوسطه دوم که تمام تلاش خود را برای قبولی در رشته دلخواه خود و ورود به دانشگاه می‌کنند، تا آینده خود را بر اساس علاقه و تلاش خود بسازند.

تمامی این دانش‌آموزان با عشق و علاقه راهی مدرسه می‌شوند و پشت نیمکت‌های خود می‌نشینند تا برای موفقیت خود تلاش کنند و می‌کوشند تا انسان‌هایی موفق در جامعه شوند.

دانش‌آموزانی که الفبای زندگی را در مدرسه از معلمان آموختند تا برای ایرانی آباد تلاش کنند و آینده خود را با تلاش و کوشش بسازند.

دانش‌آموزانی که در کلاس مدرسه نیز از دنیای مجازی غافل نیستند و در زنگ‌های تفریح نیز از جذابیت‌های دنیای آنلاین می‌گویند، نسلی که به نسل زد و نت معروف هستند و نمی‌توان آن‌ها را از زیست مجازی جدا کرد.
امید است با آغاز سال تحصیلی جدید تک تک دانش‌آموزان ایران زمین موفق و پرتلاش باشند و برای ساختن آینده درخشان خود تلاش کنند زیرا اگر از تلاش بایستند باید هرآنچه برایشان رخ می‌دهد، بپذیرند.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از