حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری فردیس:

آتش‌نشانان فردیس ناجی ۱۲۶ شهروند شدند

آتش‌نشانان فردیس ناجی ۱۲۶ شهروند شدند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از انجام بیش از ۲۴۹ موردعملیات مختلف توسط عوامل این سازمان در طول یک ماه گذشته خبر داد.

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حسین عاشوری با تشریح عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در خردادماه ماه امسال، اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته ۶۹مورد عملیات اطفاء حریق،۱۴۳ مورد عملیات نجات، ۸ مورد احتیاط واستقرار آماده باش، ۱۴ مورد همکاری با سایر ارگانها توسط عوامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس انجام شده است.

وی افزود: با تلاش عوامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس درطول یک ماه گذشته، ۱۲۶ نفر نجات یافتند. همچنین در جریان این حوادث متأسفانه ۶ نفر مصدوم و۲ نفر فوت شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی فردیس مدت زمان عملیات انجام شده در ماه گذشته را ۱۶۰ ساعت و ۴۲ دقیقه اعلام کرد و گفت: ۶۶۰ نفر از نیروهای امدادی وعملیاتی، با استفاده از ۲۸۴ خودرو سبک و سنگین درعملیات‌های ماه گذشته این سازمان شرکت کردند.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و استفاده از وسایل خنک کننده، خاطرنشان کرد: شهروندان محترم از استفاده مداوم و ۲۴ ساعته از فن و پنکه برقی خودداری کنند. برای جلوگیری از احتمال بروز خطر و گرمای بیش از حد، فن‌های برقی باید بعد از چند ساعت استفاده مداوم خاموش شوند.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از