حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/22 شمسی | 2024/10/13 میلادی
«صبح فردیس»/ امام جمعه فردیس:

مشکل آرامستان فردیس به دست استاندارالبرز حل می‌شود

مشکل آرامستان فردیس به دست استاندارالبرز حل می‌شود

امام جمعه فردیس گفت: مشکل آرامستان فردیس به دست استاندار البرز حل می‌شود، همه مجوز‌ها گرفته شود، باید استاندار البرز اهتمام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه فردیس گفت: حماسه حضور مردم در نماز جمعه باصلابت نصر و اقتدار هفته گذشته برای دشمنان کشنده و برای دوستان مایه مباهات بود.

امام جمعه فردیس ادامه داد: ملت با حضور باشکوه در جمعه نصر برای کشور افتخار آفریدیند و این حماسه حضور نتیجه‌اش این بود که اقتدار امت اسلامی به رخ دشمن کشیده شد و دشمن دید که پرچم دست پسر‌امیرالمؤمنین (ع) یعنی رهبری است و نماز جمعه نصر در جهان عرب غوغا کرد.

وی افزود: خطبه عربی رهبری نظر بسیاری از مخالفان نسبت به ایران را عوض کرد و بسیاری در جمع پیروان‌امیرالمؤمنین (ع) قرار گرفتند.

حسینی تصریح کرد: افتخار کنید و در هر نمازتان برای رهبر عظیم الشان انقلاب که یادگار حضرت زهرا (س) که‌امید جهان اسلام است، دعا کنید.

امام جمعه فردیس گفت: شهادت سیدحسن نصرالله دل‌های ما را سوزاند، ۳۲ سال تمام در جبهه مقاومت خالصانه خدمت کرد و هیچ جا آرام و قرار نداشت و تمام زندگی خود را در مسیر جهاد در راه خدا صرف کرد، همان گونه که رهبری فرمودند سید حسن نصرالله یک مرد نبود، یک راه و جهاد بود.

وی ادامه داد: شهید حسن نصرالله یک مکتب است و این ظرفیت در این شهید وجود دارد که از این راه امت‌سازی کنیم و تمامی ملل دست به دست هم دهیم، به زودی بر دشمنان پیروز می‌شویم.

حسینی با بیان اینکه پیوند اولیا و مربیان در مدارس بسیار مهم است، افزود: اگر ما می‌خواهیم یک کشور و جامعه آباد داشته باشیم، به مدارس اهمیت دهیم، کمپ برای معتادان می‌سازید، این مهم را برای مدارس هزینه کنید. ، تمام قد همه در میدان بیایید تا به مدارس خدمت کنید.

وی تأکید کرد: همه پای میدان برای مجمع خیرین مدرسه‌ساز بیاید، اگر معلمان در جامعه محترم شمارده شوند، آن جامعه آباد خواهد بود، زندان جای کسانی است که تربیت درست نشده بودند، اگر بین منزل، مدرسه، مسجد پیوند قوی وجود داشته باشد، جامعه بسیار خوبی را خواهیم داشت.

امام جمعه فردیس تأکید کرد: از مسئولان درخواست داریم تا در وسط میدان خدمت حضور داشته باشند تا مردم رایحه خدمت را بیشتر بچشند، مسأله آرامستان را از مسئولان می‌خواهم، مشکل آرامستان فردیس به دست استاندار البرز حل می‌شود، همه مجوز‌ها گرفته شود، باید استاندار البرز اهتمام کنند.

وی گفت: مردم از استاندار البرز موضوع آرامستان فردیس را مطالبه کنند، نمایندگان مجلس نیز پیگیر آرامستان فردیس باشند تا این نیاز بسیار مهم شهرستان فردیس هرچه زودتر عملی شود.

امام جمعه ادامه داد: نمایندگان در مجلس درصدد تصویب لایحه‌ای برای کارگیری افراد دو تابعیتی برای پست‌های حساس هستند، این مهم خلاف است، قانون را به خاطر افراد عوض نکنید، زیرا حمایت از تابعیت‌های اجنبی راه را برای نفوذ آماده می‌کند.

حسینی در پایان اظهار داشت: اگر نمایندگان این لایحه را در مجلس تصویب کنند، به ضرر کشور است و راه نفوذ را باز می‌کنند زیرا نباید به خاطر افراد قانون را عوض کرد.

وی در پایان اظهار داشت: ان شاء الله که خداوند متعال به ما توفیق دهد که اقتدار امت اسلامی روزافزون شود.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از