حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/22 شمسی | 2024/10/13 میلادی
«صبح‌فردیس»/ امام جمعه فردیس:

قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی معلمان هستیم

قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی معلمان هستیم

امام جمعه فردیس گفت: یک آدم را اگر بتوانیم به سمت صراط پروردگار متعال هدایت نمائیم، تمام عالم را هم اگر در این راه خرج نمائیم، باز کم است، بنابراین جایگاه و شأن شما معلمان خیلی ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ به دنبال دیدار‌های چهره به چهره حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدابراهیم حسینی با معلمان، امام جمعه شهرستان فردیس در مدرسه متوسطه دوم کاشانی پور شهرک ناز حضور پیدا کردند.

در ابتدای این نشست صمیمی معلمان این مدرسه دغدغه‌های خود را با امام جمعه شهرستان فردیس مطرح نمودند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله، گفتد: حداقل ثمره‌ای که برای این دیدار‌ها قائل هستم، عرض خداقوت خدمت شما عزیزان است تا بدانید که متوجه مقام و منزلت شما هستم، عظمت تلاش‌های شما را هیچ کاری نمی‌تواند جبران کند، شما با پایه‌گذاران آینده کشور در ارتباط هستید و این یعنی جامعه بر روی ریلی که شما بنا می‌نهید، حرکت می‌کند.

امام جمعه شهرستان فردیس ادامه داد: یک آدم را اگر بتوانیم به سمت صراط پروردگار متعال هدایت نمائیم، تمام عالم را هم اگر در این راه خرج نمائیم، باز کم است، بنابراین جایگاه و شأن شما عزیزان خیلی ارزشمند است، البته که می‌دانم شما از نظر مالی و معیشت تحت فشار هستید، لذا به سهم خود قدردان زحمات شما هستم.

گفتنی است در پایان این نشست، دانش‌آموزان و مدیران مدرسه کاشانی پور نماز ظهر و عصر را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم حسینی اقامه نمودند.
 
ابوالفضل جانی‌پور- صبح فردیس
 
انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از