گفتگوی مردمی «صبح فردیس»:
فردیسیها در ۲۲بهمن: ملتایران با تهدید عقبنشینی نمیکند
در حاشیه راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن در شهرستان فردیس، خبرنگار ما با جمعی از شرکتکنندگان گفتگو کرد؛ راهپیمایان با اشاره به مواضع خصمانه آمریکا، این اظهارات را تکراری و بینتیجه دانستند.
به گزارش خبرنگار چندرسانه پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ همزمان با برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهرستان فردیس، خبرنگار ما در میان خیل عظیم جمعیت حاضر شد و پای صحبت تعدادی از شهروندان ایستاد تا نگاه آنان را نسبت به پیام این حضور و تحولات سیاسی اخیر جویا شود.
شرکتکنندگان در این مراسم، با اشاره به سابقه بدعهدی و دشمنیهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، تأکید کردند که تهدیدها و فضاسازیهای رسانهای مقامات این کشور تأثیری بر اراده ملت ایران ندارد. به گفته آنان، تجربه سالهای گذشته نشان داده فشار و تهدید، راه به جایی نبرده و مردم ایران همواره با انسجام بیشتر در صحنه حاضر شدهاند.
برخی از راهپیمایان نیز با انتقاد از رویکردهای مداخلهجویانه آمریکا، تصریح کردند که ادبیات تند و اظهارات تحریکآمیز، بیش از آنکه بیانگر قدرت باشد، مصرف داخلی و تبلیغاتی دارد و نمیتواند ملت ایران را از مسیر خود منصرف کند.
حاضران در این راهپیمایی، حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن را نشانهای از پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی، شهدا و رهبری دانسته و اعلام کردند که ملت ایران در برابر فشارهای خارجی ایستادگی خواهد کرد.
ویدئوی کامل این گفتوگوها را در ادامه ببینید.
فاطمه زهرا کیان- صبح فردیس
انتهای خبر/