حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
در گفتگو با «صبح فردیس» خبر داد:

ساخت مستند برای شهدای ورزشکار فردیس

ساخت مستند برای شهدای ورزشکار فردیس

مدیر روابط عمومی اداره ورزش فردیس گفت: مستند «مدال افتخار تا مدال شهادت» تولید روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان با هدف شناخت شهدای ورزشکار به مردم و الگوسازی برای نسل جوان تهیه شده است.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: مستند «مدال افتخار تا مدال شهادت» تولید روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس است و دلیل این نام‌گذاری شهدای ورزشکار این شهرستان هستند که مدال‌های زرین افتخار را کنار گذاشتند و پلاک‌های شهادت را بر گردن آویختند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس با اشاره به موضوع و هدف این مستند عنوان کرد: موضوع این مستند نشان دادن سبک زندگی شهدای ورزشکار از زبان خانواده و تأثیرات آن‌ها قبل و بعد از شهادت روی اطرافیانشان و حتی ورزشکاران محل زندگی‌شان است.

وی افزود: مخاطبان اصلی ما نسل نوجوان و جوان ورزشکار و همچنین غیر ورزشکار هستند تا بتوانند علی‌رغم همه تبلیغات ماهواره‌ای و اینترنتی راه درست را با الگو قرار دادن این شهدا انتخاب کنند و در مسیر ورزشی و زندگی‌شان اخلاق ورزشکاری و تواضع را حفظ کنند.

خسروی با اشاره به صحنه‌های کلیدی این برنامه گفت: ما در این مستند صحنه‌های کلیدی و تأثیرگذار زیادی را داریم، چرا که شهدا خودشان طرح برنامه و مستند را می‌نویسند و ما را به خانه‌هایشان دعوت می‌کنند و حتی آن‌ها هستند که مهمانان ما را انتخاب و دعوت می‌کنند.

وی در رابطه با مشکلات ساخت این مستند ادامه داد: وقتی شهدا هستند نگران مشکلات و مسائل حاشیه‌ای نخواهیم بود، اما مسئله این است که انسان‌ها باید بتوانند از منیت‌های خود دست بردارند، سکوت کنند و گوش دهند تا راهی برایشان مکاشفه شود، همچنین باید دانست که کار کردن برای شهدا انگیزه نمی‌خواهد بلکه دلدادگی می‌خواهد مثل همان راهی که شهدا رفتند و این فراتر از هر غرور، منیت و خودنمایی است، اما کار کردن برای شهدا واجب است تا ارزش‌های والای انسانی در این هیاهوی مادی گم نشود که این از همه چیز مهم‌تر است.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس به زمان پخش مستند اشاره کرد و افزود: فیلم‌برداری‌های قسمت اول این مستند انجام شده است و در هنگام گفتگو با شما در مرحله تدوین قرار دارد، اما تا چند روز آینده مردم عزیز شهرستان فردیس می‌توانند این مستند کوتاه را در صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و ایتا اداره روابط عمومی ورزش و جوانان مشاهده کنند.

وی در پایان اظهار داشت: تمام مشکل‌ها از آنجایی سرچشمه می‌گیرد که ما سعی می‌کنیم حقیقت را پنهان کنیم، غافل از اینکه حقیقت خودش را ثابت می‌کند.

ابوالفضل جانی‌‍پور – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از