حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مسئول بسیج‌سازندگی فردیس به «صبح فردیس» گفت:

تعمیر و بهسازی ۲۰مدرسه توسط گروه‌های جهادی فردیس

تعمیر و بهسازی ۲۰مدرسه توسط گروه‌های جهادی فردیس

مسئول بسیج سازندگی فردیس از تعمیر و بهسازی ۲۰ مدرسه در شهرستان توسط گروه‌های جهادی در رزمایش فردوس خبر داد.

شهاب بیات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: رزمایش گرامیداشت روز فردوس همزمان با سراسر کشور در البرز و شهرستان فردیس در حال برگزاری است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس ادامه داد: رزمایش بزرگ گرامیداشت روز فردوس را با هدف محرومیت زدایی و‌امیدآفرینی در کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه شهرستان فردیس با استناد به ۱۰ گروه جهادی که هر کدام تقریباً ۱۰ الی ۱۵ نفر نیروی بسیجی دارند و به تعداد ۲۰ مدرسه را در بحث ترمیم، بازسازی و رنگ‌آمیزی خواهیم داشت.

بیات تصریح کرد: تقریباً نزدیک به ۲۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان کم برخوردار و بی‌بضاعت شهرستان فردیس در نظر گرفته‌ایم که شامل کیف مدرسه، دفتر، نوشت‌افزار و بقیه لوازم مربوط به مدرسه است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: از تمام جهاد گرانی که داوطلبانه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم قدم برمی‌دارند، صمیمانه سپاس‌گزار هستم.

وی ادامه داد: نیرو‌های جهادی همیشه در بزنگاه‌ها در وسط میدان حاضر و مهمترین هدف آن‌ها خدمت خالصانه به مردم برای رفع محرومیت‌زدایی و ایجاد‌امید در جامعه است.

بیان در پایان اظهار داشت: در رزمایش فردوس نیز با توجه به نزدیکی به مدارس بازسازی و ترمیم و رنگ‌آمیزی مدارس مهمترین برنامه ما در این طرح با حضور نیرو‌های جهادی در فردیس است.

تعمیر و بهسازی ۲۰مدرسه توسط گروه‌های جهادی فردیس
تعمیر و بهسازی ۲۰مدرسه توسط گروه‌های جهادی فردیس

الهه ملاحسینی - صبح فردیس

 

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از