حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
عملکرد یک ماهه سامانه 137 شهرداری فردیس:

۶۶ درصد از مطالبات شهروندان فردیس رسیدگی شد

۶۶ درصد از مطالبات شهروندان فردیس رسیدگی شد

مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: ۶۶ درصد ازمطالبات شهروندی در سامانه ۱۳۷ مورد رسیگی قرارگرفت.

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ عبدالرضا معظمی گودرزی با تشریح عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در ماه گذشته اظهار کرد: درطول مرداد ماه ۸۶۵ پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری به ثبت رسیده  که ۵۶۹ مورد انجام شده و مابقی  در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه درصد رسیدگی به مطالبات شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در ماه گذشته ۶۶ درصد بوده است؛ افزود: شهرداری مرجع خدمات بسیاری به شهروندان است که پاسخگویی به مطالبات آنها به ویژه از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۷ در اولویت حوزه های مختلف قرار دارد.

مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: از مجموع درخواست های واصله ۴۰۹ مورد مربوط به منطقه یک شهرداری فردیس بوده که ۴۵ درصد آن انجام شده است و ۳۱۶ پیام مربوط به حوزه منطقه ۲ با ۵۸  درصد رسیدگی بوده است.

وی اضافه کرد: طبق روال همیشه بیشترین پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری بوده و مدیریت پسماند با دریافت ۱۰۰ پیام و ۸۲ درصد رسیدگی بهترین عملکرد  پاسخگویی را در بین حوزه های مختلف  مدیریتی داشته است. همچنین خدمات شهری منطقه ۱ به ۱۶۵ پیام  دریافتی از سامانه،  ۳۴ درصد رسیدگی داشته و میزان رسیدگی خدمات شهری منطقه ۲ به ۱۰۹ پیام دریافتی ۷۷ درصد بوده است.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از