حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
«صبح فردیس»/ فرماندار فردیس؛

هرصندلی مسئولیت در کشور حاصل خون ۷۲شهید است

هرصندلی مسئولیت در کشور حاصل خون ۷۲شهید است

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس با بیان اینکه برای هر صندلی مدیریتی و مسئولیت در کشور به اندازه شهدای دشت کربلا شهید داده‌ایم، گفت: این صندلی ها به صورت امانت به مسئولین رسیده است باید قدر بدانیم و امانت‌داران شایسته‌ای باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس صبح امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل سالن همایش های مجموعه ی اکومال برگزار شد، با بیان اینکه باید در زمینه جنگ تحمیلی مطالعات بیشتری صورت بگیرد، گفت: با این اقدامات بخش کوچکی از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا را می‌توان به ثبت رساند چرا که ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس و جانفشانی های شهدا  امری ضروری در این دوران جامعه ی اسلامی است.

 داود آذری با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند جنگ برای ما یک برکت بود، بیان کرد: خیلی از افراد روشنفکر به این کلمه ایراد می‌گیرند اما با بررسی متوجه می‌شویم قبل از انقلاب امکانات، تجهیزات و علوم فنون برای ما نبود ولی بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن داشتیم.

آذری ادامه داد: شاید جنگ تحمیلی ایران تنها جنگی در دنیا بود که مردم در پشت جبهه پشتیبانی و برای رفتن به جبهه رقابت می‌کردند.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند ایام جنگ تحمیلی را زیر سوال ببرند، تصریح کرد: بدون توجه به چرایی این جنگ به دنبال زیر سوال بردن این ایام هستند.

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم که روزی در این مسیر گام برداشتیم، بیان کرد: امیدوارم همواره در مسیر شهدا باشیم و شرمنده خون شهدا نباشیم.

وی با بیان اینکه برای هر صندلی مدیریتی و مسئولیت در کشور به اندازه شهدای دشت کربلا شهید داده‌ایم، افزود: این صندلی ها به صورت امانت به مسئولین رسیده است باید قدر بدانیم و امانت‌داران شایسته‌ای باشیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از