حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
دبیر ورزش‌های رزمی فردیس به «صبح‌فردیس» گفت:

فردیس قطب کیک‌بوکسینگ در البرز است

فردیس قطب کیک‌بوکسینگ در البرز است

دبیر ورزش‌های رزمی فردیس گفت: کیک‌بوکسینگ فردیس قطب این ورزش در استان البرز است و بهترین ورزشکاران این حوزه را در شهرستان داریم.

پرویز بایرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: کیک‌بوکسینگ فردیس قطب این ورزش در استان البرز است و بهترین ورزشکاران این حوزه را در شهرستان داریم.

مربی کیک‌بوکسینگ و دبیر ورزش‌های رزمی شهرستان فردیس ادامه داد: همه رشته‌های ورزشی کمی و کاستی دارند، اما به لطف خداوند از زمانی که مکان چند طبقه برای این ورزش در فردیس در نظر گرفته شد مشکلات ما کمتر شد.

وی افزود: ما به خاطر مجموعه ورزشی که شهرستان فردیس دارد، حتی میزبان استانی و کشوری بودیم و چندین دوره توانستیم مدال‌های رنگارنگی را در رشته کیک‌بوکسینگ در رقابت‌های ملی و بین‌المللی کسب کنیم.

بایرامی تصریح کرد: به لطف خداوند همراهی و حمایت مسئولان به ورزش بیشتر شده و این همدلی باعث ایجاد‌ امید و انگیزه در مربیان و ورزشکاران شده است.

این مسئول گفت: ورزش رزمی را از سال ۱۳۵۸ در سن هشت سالگی نزد استاد شیزری آغاز کردم، در نهایت نزد استاد ستار علیپور به ورزش ادامه دادم و از سال ۱۳۸۲ به مربیگری مشغول هستم و به جامعه ورزشی خدمت می‌کنم.

وی ادامه داد: تسهیلات اولیه شغلی مانند بیمه مهم‌ترین معضلات مربیان در شهرستان فردیس است که امیدواریم با حمایت مسئولان نیز این مهم به سرانجام برسد.

بایرامی با تأکید بر اینکه میزان استقبال نوجوانان و جوانان از این ورزش خوب است، افزود: رده‌‍بندی سنی در این رشته مهم است و باید هر رده سنی مجزا و سپس آموزش ببینند تا خروجی کار بهتر شود.

دبیر ورزش‌های رزمی شهرستان فردیس در پایان اظهار داشت: شهرستان فردیس در زمینه ورزش کیک‌بوکسینگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این یک ظرفیت بی‌نظیر است.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از