حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی

رفع بحران‌های فردیس نیازمند دغدغه‌مندی نمایندگان مجلس است

رفع بحران‌های فردیس نیازمند دغدغه‌مندی نمایندگان مجلس است

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس گفت: فردیسی‌ها در حوزه آب‌وفاضلاب، انتزاع از کرج و ایجاد کمربند جنوبی نیازمند حمایت و کمک مسئولان استانی، نمایندگان مجلس و مدیران ملی هستند.

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ علیرضا اشتری، سرپرست معاونت برنامه ریزی و‌هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس، در حاشیه برگزاری شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم ارتقاء زیرساخت‌های شهرستان، اظهار کرد: فردیسی‌ها در حوزه آب‌وفاضلاب، انتزاع از کرج و ایجاد کمربند جنوبی نیازمند حمایت و کمک مسؤولانی استانی، نمایندگان مجلس و مدیران ملی است.
 
وی با اشاره به اینکه افزایش جمعیت شهرستان فردیس در حاشیه نرخ مهاجرتی که وجود دارد نیازمند ارتقاء زیرساخت‌ها است، ادامه داد: ایجاد فاضلاب از جمله مواردی است که حائز اهمیت ویژه‌ای بوده و نیاز جدی داریم که نمایندگان مردم محترم فردیس برای تحقق آن با مسؤولان ملی مربوطه رایزنی کنند.
 
اشتری تصریح کرد: تشکیل شورای اداری امروز هدفمند به منظور پیگیری مشکلات چند ساله شهرستان فردیس است که امیدواریم نمایندگان مردم و مدیران کل حاضر در این شورا برای رفع بحران‌های موجود اقدام کنند.
 
منبع: فارس
 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از