«صبحفردیس»/ فرماندار فردیس:
خدمت پرستاران، تجلی عشق و مسئولیتپذیری است
فرماندار فردیس گفت: پرستاران، نماد ایثار و انساندوستی هستند، آنان در سختترین شرایط، از جمله دوران شیوع بیماریهای واگیردار، با تمام توان در کنار مردم ایستادید.
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حسین شیزرپور، فرماندار فردیس در مراسم گرامیداشت از پرستاران، با اشاره به جایگاه والای پرستاران در نظام سلامت کشور، گفت: پرستاران، نماد ایثار و انساندوستی هستند، آنان در سختترین شرایط، از جمله دوران شیوع بیماریهای واگیردار، با تمام توان در کنار مردم ایستادید و با دلسوزی و تعهد، آرامش را به بیماران و خانوادههایشان بازگرداندید.
وی با تأکید بر اینکه سلامت جامعه بدون حضور پرستاران معنا ندارد، افزود: در سالهای اخیر، شاهد فداکاریهای بینظیر شما بودهایم، روزهایی که با وجود فشارهای روحی و جسمی، با صبر و عشق، خدمترسانی را متوقف نکردید، این ایثار و مسئولیتپذیری، شایسته بالاترین تقدیرهاست.
شیزرپور این روز را به همه مدافعان سلامت تبریک گفت و تأکید کرد: امروز در کنار شما بودن، افتخاری بزرگ است، امیدوارم در سایه الطاف الهی، همواره سلامت، موفق و سربلند باشید و در مسیر خدمت به مردم، گامهای استوارتان پایدار بماند.
انتهای خبر/