حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه به «صبح‌فردیس» گفت:

انتخابات مؤید جمهوریت و اسلامیت نظام است

انتخابات مؤید جمهوریت و اسلامیت نظام است

عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: جمهوریت و اسلامیت نظام به انتخابات وابسته است و حضور باشکوه ملت مهر تأییدِ آری به نظام و به فرموده رهبری بدرقه تشییع شهدای خدمت است.

حمید صولتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری در کشور و رأیِ بالاترین مسئول کشور با سایر مردم برابر است و این نشانه سلامت انتخابات در ایران در مقایسه با سایر ملل است.

مدرس دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد هشتگرد ادامه داد: شهید رئیسی در طول خدمت خود همواره خدمت به مردم را در اولویت قرار می‌داد و خود در صف اول خدمت‌رسانی بود.

وی افزود: اگر در منطقه‌ای اتفاقی از جمله سیل می‌افتاد، بدون فوت زمان با هیأت همراه به آنجا سفر می‌کرد، زیرا می‌دانست که بزرگترین جهاد خدمت به مردم است.

صولتی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آینده باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد و با تکیه بر توان داخلی، ایران را به قله برساند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه خدمت صادقانه در هر سمت و جایگاهی انسان را به عرش می‌رساند و شهید رئیسی علی‌رغم هجمه‌های فراوانی که نسبت به‌ وی می‌شد و رهبری بعد از شهادت‌ او فرمودند؛ همین حرف‌هایی که امروز در مورد آیت‌الله رئیسی می‌گویید، در زمان حیات‌ ایشان نمی‌شنیدیم، گفت: رئیس‌جمهور آینده باید بتواند راه پیشرفتی که شهید جمهور رفت را ادامه دهد.

وی ادامه داد: انتخابات آزمون اخلاق کاندیدای ریاست‌جمهوری است، زیرا چشم دشمن از روز سقوط بالگرد به کشور است تا با هجمه‌های مختلف مانع حضور حداکثری شود، اما به لطف الهی تا کنون راهی از پیش نبرده و قطعاً شکست خواهد خورد.

صولتی با بیان اینکه دستاورد‌های دولت شهید رئیسی باید برای مردم تبیین شود، افزود: وقتی انتخابی اصلح باشد، قطعاً کشور را به آبادانی می‌رساند. شهید رئیسی در زمینه تولید، انقلاب به پا کرد و با توجه به مؤلفه اصلی اقتصاد مقاومتی یعنی تولید داخلی کشور را از زیر بار فشار تحریم و تورم نجات داد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم اعتماد از دست رفته مردم به مسئولان برگشت و رئیس‌جمهور آینده باید این اعتماد را حفظ کند.

این مدرس دانشگاه در پایان اظهار داشت: جمهوریت و اسلامیت نظام به انتخابات وابسته است و حضور باشکوه ملت مهر تأییدِ آری به نظام و به فرموده رهبری بدرقه تشییع شهدای خدمت است.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از