حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
مدیر منطقه 2 شهرداری فردیس خبر داد:

جمع‌آوری ۸۰۰تن نخاله از زمین‌های خالی فردیس

جمع‌آوری ۸۰۰تن نخاله از زمین‌های خالی فردیس

مدیر منطقه 2 شهرداری فردیس از جمع آوری بیش از ۸۰۰ تن نخاله ساختمانی از زمین های خالی واقع در نقاط مختلف منطقه ۲ شهرداری خبر داد

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ فرامرز گلخو از جمع آوری بیش از ۸۰۰ تن نخاله ساختمانی از زمین های خالی واقع در نقاط مختلف منطقه ۲ شهرداری خبر داد و اظهار کرد: این عملیات طی یک ماه گذشته انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جهادی پاکداشت محلات در منطقه ۲ شهرداری فردیس، عنوان کرد: این طرح با تلاش همکارانم در معاونت خدمات شهری منطقه تاکنون در ۴ شهرک سپید دشت، ارم، بنفشه و ۱۱۰ اجرایی شده و خوشبختانه رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس با بیان اینکه پیش از اجرای طرح پاکسازی محلات مشکلات آنها احصاء می‌شود، تصریح کرد: بیش از ۳۰ تابلوی معرفی معابر در کوچه‌های فاقد نام این محلات نصب شده است.

وی با اشاره به تعویض و نوسازی ۱۲۰ مخزن زباله مکانیزه در اجرای طرح پاکداشت محلات در منطقه ۲ شهرداری فردیس، اضافه کرد: پاکسازی معابر و رنگ آمیزی مخازن زباله نیز از دیگر اقدامات انجام شده در طرح پاکداشت محلات است.

گلخو با اشاره به اینکه پاکیزگی شهر منوط به مشارکت شهروندان در مدیریت شهر است، خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم تا در نگهداشت شهر با شهرداری همراهی بیشتری داشته باشند تا تلاش شبانه روزی همکاران خدمات شهری نمود بهتری داشته باشد.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از