حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/08 شمسی | 2024/06/28 میلادی
نماینده انجمن قصه‌گویی به «صبح فردیس» گفت:

ثبت‌نام ۱۱۰ کودک‌و‌نوجوان‌البرزی در باشگاه راویان‌غدیر

ثبت‌نام ۱۱۰ کودک‌و‌نوجوان‌البرزی در باشگاه راویان‌غدیر

نماینده انجمن قصه‌گویی گفت: ۱۱۰ کودک و نوجوان در طرح استانی «باشگاه راویان غدیر» ثبت نام کردند‌.

خدیجه میرزایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: ۱۱۰ کودک و نوجوان در طرح استانی «باشگاه راویان غدیر» ثبت نام کردند‌.

مربی فرهنگی کانون پرورش فکری استان البرز (نماینده انجمن قصه‌گویی) ادامه داد: باشگاه راویان غدیر پذیرای کودکان و نوجوانان بین ۹ تا ۱۷ سال علاقمند به پرده‌خوانی و روایت غدیر است و ما بنا داریم پس از برگزاری مراسمی و روایت واقعه غدیر در قالب پرده‌خوانی و آموزش به راویان غدیر، از هنر این عزیزان در روایت واقعه غدیر بهره‌مند شویم.

نماینده انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری استان البرز در ادامه تصریح کرد: اعضا «باشگاه راویان غدیر» پرده‌خوانی، قصه‌گویی و روایت غدیر را به صورت رایگان آموزش می‌بینند.

میرزایی با تأکید بر لزوم بازگویی واقعه غدیر به زبانی ساده و همه فهم افزود: اعضا باشگاه راویان غدیر در خصوص برگزاری جشن عید غدیر در منطقه سکونت‌شان مورد حمایت کانون پرورش فکری هستند و‌امیدواریم با این طرح بتوانند همسالان خود را با واقعه بزرگ غدیر آشنا سازند.

مربی فرهنگی کانون پرورش فکری استان البرز در پایان اظهار داشت: قلک‌هایی با عنوان «قلک غدیر» در اختیار اعضا باشگاه قرار می‌گیرد و آن‌ها مسئولیت توزیع آن با هدف جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های نیازمند را خواهند داشت.

مریم حاجی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از