حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
سرپرست فرمانداری فردیس مطرح کرد:

تاکید بر اولویت قراردادن طرح‌های‌عمرانی در بودجه فردیس

تاکید بر اولویت قراردادن طرح‌های‌عمرانی در بودجه فردیس

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس در نشست با اعضای شورای شهر فردیس که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد بر اولویت قرار دادن طرح های عمرانی ، ورزشی ، فرهنگی و درمانی در بودجه سال آینده شهر فردیس تاکید کرد.

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ داود آذری با بیان اینکه شهرستان فردیس در بحث زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و عمرانی بسیار مشکل دارد، گفت : در این زمینه باید برای جبران عقب‌ماندگی‌ها تمهیداتی اندیشیده شود و باید اعضای شورا در بودجه سال آینده این طرح ها را در اولویت قرار دهند و حداقل دو طرح بزرگ عمرانی را در فردیس کلید بزنند .

وی از شوراهای اسلامی به عنوان نماد وحدت و همدلی نام برد و گفت: وحدت ،  تعامل و همدلی میان شما اعضای محترم شورای اسلامی می‌تواند توسعه شهر فردیس را با سرعت بیشتری به پیش ببرد و مشکلات مردم را برطرف کند .

سرپرست فرمانداری فردیس با بیان اینکه باید با وحدت بین مسئولان تلاش کنیم فردیس به شهر فرهنگی و ورزشی معرفی شود، افزود: باید با کار و تلاش شبانه روزی، خدمت رسانی شایسته به مردم را سرلوحه برنامه های خود قرار دهید و برنامه ریزی و زمان بندی دقیق تا پایان سال و سال آینده داشته باشید .

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر فردیس مسائل و مشکلات شهر را با سرپرست فرمانداری شهرستان در میان گذاشتند ، از جمله مسائلی که توسط اعضای شورا مطرح شد می توان به ترافیک فردیس ، موانع احداث آرامستان ، انتزاع شهرداری فردیس از کرج ، عوارض آلایندگی نیروگاه برق و رسیدگی به محلات کم برخوردار اشاره کرد.

منبع: فرمانداری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از