حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
عضو شورای فرهنگ عمومی فردیس به «صبح‌فردیس» گفت:

ایکسونامی؛ انقلاب جنسی علیه نظام خانواده

ایکسونامی؛ انقلاب جنسی علیه نظام خانواده

عضو شورای فرهنگ عمومی فردیس گفت: نظام سرمایه‌داری برای فزونی قدرت به هیچ چیز رحم نمی‌کند و با استخدام نظریه‌پردازان خائن و با ارائه صد‌ها نظریه دروغ از قبیل آزادی جنسی و زنان، نظام خانواده و سلامت جوامع را از بین برده است.

امیر عطاران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌فردیس» گفت: از زمانی که غوغای مدرنیته به پاخواست و تفکر اومانیسم هیاهوی انسان‌گرایی را سرداد و تغییرجهانی‌بینی از معنوی به مادی روی داد، لذت‌گرایی و دنیاگرایی (نظام سرمایه‌داری) به حدی رونق گرفت که همه چیز حتی زن و خانواده به کالا تبدیل شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس، دبیر قرارگاه فرهنگی شهید بهشتی، منتقد و فعال اجتماعی ادامه داد: زن به کالایی ارزان در دستان نظام سرمایه‌داری تبدیل شد تا بازار سودجویان رونق بیشتری بگیرد.

پوی افزود: اربابان نظام سرمایه‌داری با استخدام نظریه‌پردازن و‌ایده‌سازانی که زبان‌شان در آبشخور سرمایه‌داران بود از هرگونه توطئه برای تغییر رفتار ملت‌ها در حوزه مسائل جنسی دریغ نکردند تا به اهداف سودجویانه خود دست یابند.

عطاران تصریح کرد: شاید آن روز که ( کینزی در سال ۱۹۴۵) در کتاب خود همجنس‌بازی و خیانت قبل ازدواج را بدون اشکال مطرح کرد، نمی‌دانست روزی این فساد دامنگیر بشریت خواهد شد و روزی به یک بحران جهانی تبدیل شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی فردیس گفت: شاید اگر او می‌دانست سرانجام دروغ‌پردازی‌هایش، منجر به آزادی روابط جنسی می‌شود تا آنجا که صنعت سکس پول هنگفتی به جیب سرمایه‌داران می‌برد و نظام خانواده را دچار فاجعه اخلاقی می‌کند، خود را به نفرین بشریت دچار نمی‌کرد.

وی ادامه داد: نظام سرمایه‌داری برای فزونی قدرت به هیچ چیز رحم نمی‌کند و با استخدام نظریه‌پردازان خائن و با ارائه صد‌ها نظریه دروغ از قبیل آزادی جنسی و زنان، نظام خانواده و سلامت جوامع را از بین برده است.

عطاران افزود: این پروژه تحت عنوان نرمالیزاسیون در کشور ما هم درحال اجرا است و برای تسلط بر جامعه با طراحی هر دروغ‌پردازی به دنبال تغییر رفتار مردم است، به گونه‌ای که با دستاویز کردن موضوع حجاب به عنوان یک موضوع حاکمیتی می‌خواهند نظام خانواده را دچار چالش و گسست کنند و زنان را در مقابل نظام قرار دهند.

فعال اجتماعی تأکید کرد: دست‌های پنهان شبکه نظام سرمایه‌داری در قالب (انقلاب و آزادی جنسی) پدیده شومی است که امروز حتی مدافعان خود را دچار مصیبت کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: آمار‌های تکان دهنده ازنااخلاقی‌ها و فساد‌های اخلاقی و جنسی حتی از کشور‌های مدعی این تفکر، نشان از بحرانی می‌دهد که جهان در مرداب فساد افتاده است و هرچه دست و پا می‌زند، گویی بیشتر در حال غرق شدن است.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از