حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس:

ایمن‌سازی ترافیکی مدارس فردیس انجام می شود

ایمن‌سازی ترافیکی مدارس فردیس انجام می شود

معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس گفت: در راستای استقبال از مهر، ایمن سازی ترافیکی و آسفالت محوطه مدارس مورد نظر آموزش و پرورش در اسرع وقت انجام می شود.

 گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ امیرحسین سلیمی  در نشست ستاد استقبال از مهر در خصوص خدمات قابل ارائه حوزه عمران شهرداری در مدارس، اظهار کرد: خدمات عمده حوزه عمران در مدارس خط کشی عابر پیاده، نصب تابلوهای هشداردهنده و ایمن سازی است که سال گذشته این اقدامات در بیش از ۷۰ مدرسه در سطح شهر توسط مدیریت حمل و نقل ترافیک انجام شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش لیست مدارسی که به خدمات شهرداری به ویژه نصب علائم ترافیکی و ایمن سازی نیاز دارد، به شهرداری ارائه کند تا برنامه های پیمانکاران را مشخص و در اسرع وقت در این خصوص اقدام کنیم.

معاون عمران شهرداری فردیس با اشاره به اینکه آسفالت مدارس توسط اکیپ های لکه گیری شهرداری انجام می شود؛ گفت: در دو سال گذشته آسفالت مورد نیاز مدارس توسط اداره کل نوسازی مدارس تأمین می شد و اجرای آن برعهده شهرداری بود. سال گذشته عملیات آسفالت توسط شهرداری فردیس در ۳۵مدرسه انجام شد و امسال هم آمادگی لازم برای اجرای آسفالت در مدارس مورد نظر آموزش و پرورش را دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری فردیس نهایت همکاری و تعامل را با آموزش و پرورش دارد؛ یادآور شد: به منظور رفاه حال دانش آموزان، درایام بازگشایی مدارس عملیات عمرانی در سطح شهر در نقاطی که نزدیک به مدارس است، متوقف می شود.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از