حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/11 شمسی | 2024/07/01 میلادی
فرمانده سپاه البرز به «صبح‌فردیس» گفت:

اهدای ۴۴ سری‌ جهیزیه به نوعروسان‌ البرزی

اهدای ۴۴ سری‌ جهیزیه به نوعروسان‌ البرزی

فرمانده سپاه البرز گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی طی 10 روز دهه ولایت 44 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان البرز تقدیم شد.

سردار علیرضا حیدرنیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: خوشحال هستیم که در دهه ولایت و به مناسبت عید غدیر در رزمایش خدمت‌رسانی و آئین اهدای ۳۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس حاضر شدیم.

فرمانده سپاه البرز ادامه داد: این ۳۰ سری جهیزیه که با همکاری و مساعدت سپاه و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تهیه شده است در اختیار نو عرؤسان تحت پوشش کمیته قرار خواهد گرفت و در طی این ۱۰ روز(دهه ولایت) ۴۴ سری جهیزیه را تقدیم این زوج‌ها کرده‌ایم.

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل ۵ قلم کالای اساسی می‌باشد که هر کدام از این سری جهیزیه‌ها به ارزش غریب ۷۵ میلیون تومان است. البته این جهیزیه‌ها بعداً که در اختیار پایگاه‌ها قرارخواهد گرفت و با کمک خیرین، بسیجیان عزیز و گروه‌های جهادی تکمیل شده و در اختیار نو عرؤسان قرار می‌گیرد.

حیدرنیا تصریح کرد: از زحمات مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز که انصافا جزء جهادگران هستند، تشکر می‌کنم و در آینده نزدیک هم تعداد زیادی جهیزیه تهیه می‌شود و در یک آئین باشکوهی تقدیم این عزیزان خواهد شد.

فرمانده سپاه البرز گفت: البرز به واسطه جمعیت زیاد و خصوصاً به خاطر اینکه استان مهاجرپذیری می‌باشد، متأسفانه افراد محروم و کم‌برخوردار در استان زیاد داریم، همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در تلاش هستند که بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: طی این ۱۰ روز هم که رویداد بزرگ خدمت‌رسانی وامیدآفرینی در سطح استان در حال برگزاری است، همه دستگاه‌ها و مدیران از استانداری تا معاونین و شهرداران، بخش‌داران، سپاه و گروه‌های جهادی همه و همه پای کار آمدند و اتفاقات خوبی را در طی این ۱۰ روز رقم زدند.

حیدرنیا افزود: ما بیش از ۶۰۲ هزار غذا را در روز عید غدیر تقدیم مردم خواهیم کرد و خیلی سفارش شده است که اطعام روز غدیر، سنت حسنه را امسال برای اولین بار تمامی شهرستان‌های استان البرز مهمانی و جشن کیلومتری برگزار کنند که مقدمات آن در حال حاضر انجام شده است.

فرمانده سپاه البرز بیان کرد: علاوه بر این مهمانی کیلومتری که پیش‌بینی شده است در ۵۰۰ محله هم جشن محلی برگزار خواهد شد که از شب گذشته نیز جشن‌ها شروع شده، مراسمات زیبا و باشکوهی که با حضور خود مردم برگزار شده است.

وی گفت: تمامی این جشن‌ها مردمی بوده و جالب است که غرفه و موکب‌هایی که ما برای این جشن‌ها تدارک دیده‌ایم، بعضا کم آمده است و خیلی از این موکب‌ها را خانوادگی اداره و اطعام می‌دهند و از مردم پذیرایی می‌کنند و یک فضای شور و نشاطی در سراسر استان مشاهده می‌شود.

حیدرنیا ادامه داد: مسابقات زیاد و محلی خصوصاً در محلات در حال برگزاری است، ‌امیدوارم این فضای شور و نشاط که در دهه ولایت وجود دارد، در روز ۸ تیر ماه که انتخابات ۱۴ ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد، همه ملت کشورمان بالاخص مردم خوب و قدرشناس استان البرز در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

فرمانده سپاه البرز در پایان اظهار داشن: در وهله اول یک انتخابات پرشکوه با مشارکت حداکثری و حضور مردم از همه اقشار و سلایق را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم و ان‌شاءالله یک گزینه اصلح و یک رئیس‌جمهور پرتلاش و ولایت‌مدار که راه شهید رئیسی را ادامه دهد، روی کار قرار گیرد و با تلاش همه مسئولین از مشکلات عبور کنیم و روز به روز به روز‌های بهتر و پر‌امید برای مردم خوب‌مان در سراسر کشور نزدیک شویم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از