حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
مدیر زیباسازی شهرداری فردیس خبر داد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری‌فردیس با شبکه بهداشت‌ودرمان

امضای  تفاهم‌نامه همکاری شهرداری‌فردیس با شبکه بهداشت‌ودرمان

مدیر زیباسازی شهرداری فردیس گفت: تفاهم نامه ای با موضوع جوانی جمعیت ما بین زیباسازی شهرداری فردیس و شبکه بهداشت و درمان منعقد شد.

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حسین جعفری در جلسه ای که صبح امروز در بیمارستان شهید سردار سلیمانی برگزار شد، با بیان این مطلب که همکاری مشترک شبکه بهداشت و درمان فردیس با شهرداری در راستای اجرای برنامه های جوانی جمعیت و حمایت از خانواده است، تصریح کرد: فرهنگسازی و تبلیغات محیطی تاثیر بسزایی در ایجاد شناخت و آگاهی شهروندان دارد.

مدیر زیباسازی ترویج و آگاهی بخشی نسبت به آثار مثبت فرزندآوری ، ارتقای فرهنگ ازدواج، آموزش و فرهنگسازی در رابطه با فرزند بیشتر زندگی شادتر، اهمیت نقش جوان و پویا در مسیرپیشرفت کشور، ترویج فرهنگ فرزند آوری و افزایش موالید در نتیجه نسل جوان را از جمله اهداف این تفاهم نامه دانست.

وی ادامه داد: انجام تبلیغات ترسیمی در جداره های شهر،همکاری مستمر و موثر در برگزاری همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مرتبط با موضوع جوانی جمعیت، ارائه استند تبلیغاتی و اکران توسط زیباسازی شهرداری فردیس  نیز از جمله اقدامات مشترکی  است که در این تفاهم نامه قید شده است.

جعفری انتشار پیام های شهروندی در سطح شهر را یکی از اهداف و  دغدغه های مدیریت شهری فردیس دانست و ادامه داد: ترویج فرهنگ شهروندی، فرهنگ‌سازی و کار فرهنگی  در شهر بسیار ضروری است.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از