حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
هنرمند فردیسی در گفتگو با «صبح‌فردیس» گفت:

استفاده مسئولان از ظرفیت‌هنرمندان برای زیبایی بصری فردیس

استفاده مسئولان از ظرفیت‌هنرمندان برای زیبایی بصری فردیس

هنرمند فردیسی «صبح‌فردیس» گفت: مسئولان فردیسی باید از ظرفیت هنرمندان برای زیبایی بصری شهرستان استفاده کنند.

رُزا عسگری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: مسئولان فردیسی باید از ظرفیت هنرمندان برای زیبایی بصری شهرستان استفاده کنند.

مدرس دانشگاه و هنرمند تجسمی ادامه داد: فردیس پرتراکم‌ترین شهر کشور است و هر روز بر جمعیت آن افزوده می‌شود.

وی افزود: این افزایش جمعیت نشان می‌دهد که باید توسعه زیرساخت‌های آن نیز سرعت بیشتری گیرد اما متأسفانه تاکنون این مهم محقق نشده است.

عسگری تصریح کرد: ساخت و ساز‌های فردیس به سرعت فزاینده‌ای در حال افزایش است اما در برخی از محلات امکانات برای زندگی کم و محدود بوده و مخاطبان برای تأمین نیاز باید به شهر‌های همجوار یعنی کرج و تهران مراجعه کنند.

مدرس دانشگاه گفت: زیبایی بصری شناسنامه شهر است و هر چقدر به این مهم توجه شود، رضایت شهروندان را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: زندگی ماشینی امروز باعث شده که مردم برای آرامش به هنر گرایش بیشتری داشته باشند و اگر مسئولان شهری از ظرفیت هنرمندان به ویژه هنرمندان تجسمی برای زیبایی شهر استفاده کنند، قطعاً رضایت شهروندان را به همراه خواهند داشت.

عسگری افزود: متأسفانه وقتی وارد شهر فردیس می‌شویم جز ساختمان، مغازه و المان‌های هر فلکه چیزی نمی‌بینیم و استفاده از هنر هنرمندان بسیار مهم است.

مدرس دانشگاه تأکید کرد: سال گذشته شهرداری کرج تابلو‌های هنرمندان تجسمی را در نقاط پر رفت و آمد در قطعه بزرگ چاپ و نصب کرد و شهرداری فردیس نیز می‌تواند این مهم را در دستور کار قرار دهد.

وی گفت: هنرمند با هنر زنده است و استان البرز و شهرستان فردیس هنرمندان تجسمی بسیار زیادی دارد و باید به این مهم توجه شود.

عسگری ادامه داد: وقتی هنرمندان آثار خود را در سطح شهر ببینند و اسم هنرمند در آثار درج شود، ناخودآگاه این هنرمند انگیزه بیش از پیش برای ادامه راه دارد.

این هنرمند در پایان اظهار داشت: من نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی بسیاری در تهران و کرج برگزار کردم، مردم ایران هنردوست هستند و تکنولوژی باعث شده گرایش مردم به هنر بیشتر شود.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از