حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
نماینده مجلس در گفتگو با «صبح‌فردیس»:

ارتقا سرانه آموزشی فردیس یکی از اولویت‌ها است

ارتقا سرانه آموزشی فردیس یکی از اولویت‌ها است

نماینده مجلس گفت: پایین بودن سرانه‌ها در بخش‌های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و ورزشی یکی از بزرگترین مشکلات فردیس است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی علی شیرین زاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» با بیان اینکه انتزاع منجر به ارتقا سرانه‌های شهرستان فردیس می‌شود، گفت: باتوجه به اینکه سند برخی املاک فردیس به نام کرج است در امور مربوط به تغییر کاربری و ایجاد زیرساخت‌ها چالش وجود دارد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی رئیس مجمع نمایندگان استان البرز به چالش‌های موجود در استان اشاره کرد و گفت: سعی کردیم برای ارائه خدمات به مردم هیچ فرصتی را از دست ندهیم، همچنین در سطح مجلس و کمیسیون در حال تلاش هستیم از منافع و حقوق مردم حفظ و هراست کنیم.

شیرین‌زاد با اشاره به اینکه به مسائل استان اشراف دارم، افزود: معتقدیم انتزاع املاک شهرستان فردیس از شهر کرج، یکی از مهمترین معضلات است که طی نشستی با شورا‌های شهر کرج و فردیس پیگیری و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان هر دو مدیریت شهری اتفاقاً مثبتی را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه انتزاع منجر به ارتقا سرانه‌های شهرستان فردیس می‌شود، ادامه داد: باتوجه به اینکه سند برخی املاک فردیس به نام کرج است در امور مربوط به تغییر کاربری و ایجاد زیرساخت‌ها چالش وجود دارد.

دبیراول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه کم‌آبی را یکی دیگر از معضلات شهرستان فردیس برشمرد و گفت: طی نشستی که با آب منطقه‌ای استان برگزار شد، ‌امیدواریم بتوانیم ظرف ۳ سال آینده بحران افت فشار آب و کم آبی در فردیس را به صورت ریشه‌ای برطرف کنیم.

شیرین‌زاد تصریح کرد: موضوع مهم دیگر مسأله ساماندهی آب‌های سطحی و بهره وری از آب چاه توسط نیروگاه منتظرقائم است که ساماندهی و رسیدگی به موضوع به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی در پایان به ایجاد آرامستان در فردیس اشاره کرد و گفت: طی بازدیدی که صورت گرفت موضوع مانع تراشی از سوی‌اندیشه مطرح می‌شود، رایزنی‌ها در این خصوص در حال انجام است.

ابوالفضل جانی‌پور - صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از