حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
معاون امور زیربنایی شهرداری فردیس:

آسفالت بیش از ۳۲ هزارمترمربع از معابر فردیس

آسفالت بیش از ۳۲ هزارمترمربع از معابر فردیس

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس از توزیع ۶ هزار و ۱۵۲ تن آسفالت از ابتدای سال جاری تا کنون در معابر مختلف فردیس خبر داد.

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ امیرحسین سلیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، اظهار کرد: با توجه به درخواست های شهروندان با هدف خدمت رسانی در جهت تامین رفاه و رضایتمندی آنان، عملیات آسفالت مکانیزه معابر اصلی و فرعی از ابتدای سال جاری تا کنون به مساحت ۳۲ هزار و ۲۵۱ متر مربع، انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای این عملیات حدودا ۶ هزار و ۱۵۲ تن آسفالت بکار رفته است، افزود: این اقدام که سبب بهسازی، نوسازی و بهبود وضعیت معابر در جهت تسهیل تردد خودروها می شود در مسیرهایی شامل خیابان امام حسن(ع)، خیابان نسیم، بلوار کچویی و بلوار شهدا در حدفاصل فلکه سوم تا چهارم، صورت پذیرفته است.

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس، عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری به مساحت ۱۸ هزار و ۶۱۴ متر مربع را از دیگر اقدامات انجام شده، برشمرد و گفت: در همین راستا به منظور ایجاد سطحی ایمن به مقدار ۱ هزار و ۶۷۵ تن آسفالت، استفاده شده است.

سلیمی به نظارت هایی که در حین کار بر روند اجرای آن، انجام می شود، تاکید و خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت معابر موجب زیباسازی فضای شهر و افزایش ضریب ایمنی راه ها می شود و بر طبق استانداردهای موجود با رعایت دستورالعمل های لازم به صورت مستمر در حال انجام است.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از